Saturday, June 18, 2011

Faith revived with David Wilkrson's last message

The MRI result showed that I had adhesive capsulitis, bursitis, and tendinopathy.
I have been praying for my right shoulder but it is painful. I have a lot of stress at work, too. I am being negative. Lord, what should I do about my shoulder? I wake up in the middle of the night, weeping due to the stress from work. The shoulder pain does not help.

I was at the oncologist's office again, receiving the maintenance medication last Thursday. I was feeling very worn out. I was asking myself where the joy of the LORD was. I didn't have it. I was shocked. I reached to the newsletter in my purse. I was desperately trying to find the LORD's way again, then suddenly it came. 

Mr. David Wilkerson

Why do I forget that God' specialty is to give us hope when there seems to be no hope.

仕事がヘビーで超スピードでタイプをうちまくっていたら肩が1月あたりから痛くなり、そのうち直るだろうと思っていたら腕があがらなくなってしまいました。癌が見つかった肺と近いので主治医にそうだんしたら、MRIをオーダーしてくれました。で、結局四十肩とか五十肩とかいうものなのだとおもいます。(ちゃんと調べてない) 祈っていたし、人にも祈ってもらってるけれど同じ感じでした。MRIのあたりからなんか直ってきたみたいだけど、今度はますます腕があがらなくなってます。主よ、どうしましょう。。。と祈りながら、悲しんでいきました。仕事のストレスもすごくて(なんか意地悪されてるみたいに思えた)先週は夜中に急に目がさめて大なきをしてました。仕事のことを考えて。いままでの主からの喜びはどこへ行ったのかと、自分でも驚きです。どこにもない!!でも一生懸命探したら、答えがやってきました。先週のアポイントメントのときにDavid Wilkersonさんの最後のDevotional をよんでたら、どーんと来ました。主以外に希望はない!! しってるはずなのに、突然新しい出来事のように私に教えてくれた言葉。これこそ生きた神様のメッセージだと思いました。そして受け取りました。 イエス様、ありがとうございます。

No comments: